Kickbox‚Thaibox‚ MMA‚ a sebeobrana Praha 10 Vršovice - pro začáteční

Metodika tréninků
METODIKA TRÉNINKŮ:
 
Výuku tréninků kick-boxu provádíme hned v několika úrovních, které se odvíjejí od prvního tzv. pohovoru cvičence s našim profi trenérem, který má cvičence na starosti.
Tudíž má pak již cvičenec  vybráno, která či který z následujících položek jsou mu nejbližší a podle toho mu také jeho trenér koncipuje plán výuky.
TEDY:
 
pro zvýšení fyzické kondice;
 
pro protažení kloubního a vazivového aparátu;
 
pro zpevnění svalstva;
 
pro redukci tuků v závislosti na zpevnění svalstva;
 
pro přibrání svalové hmoty;
 
pro účely reálné sebeobrany;
 
pro zvýšení vlastní jistoty;
 
pro sportovní kick-box;
 
pro zápasnický kick-box;
 
nebo jen tak pro radost a zábavu.
 
Zde je nutno zmínit, že si nemusíte nutně vybrat jen jeden či dva body, ale i více bodů najednou.
 
Příchodem a začátkem tréninku každá osoba stvrzuje, že jakoukoli formu úrazu či újmy na zdraví, zapříčiněnou vlastní i cizí osobou, bere na svou veškerou zodpovědnost.
TOPlist